dissabte, 30 d’agost del 2014

El pinchito de Ruzafa

primer dimecres de mes, 6 d'agost del 2014
Regne de València 24. Russafa - 661 897 221

Decisió ràpida. Lloc baratet: menú 8,90 € -amb pa, una beguda, postres i café-.
Com que no fa massa calor ens quedem a la "terrassa" (tanta ràbia que em fa que les taules hagen envaït les voreres del barri!!!).
La taverna El Gallo s'ha reconvertit, amb el Grup Glasol -el dels gelats-, en El pinchito de Ruzafa (mira que m'agrada poc aquesta "z").
Jo em demane dos primers: un gaspatxo andalús, ben fresquet, i un milfulls d'albergínia (llàstima que estiga massa fred). També hi havia ensalada valenciana.
De segons: pastís de carn, hamburguesa -sembla que és el plat estrella- o ravioli amb tomaca (que et canvien al teu gust si algun ingredient no t'agrada -Isabel el demana amb oli-).
Fora del menú, hi ha moltes cerveses per a triar.
Per a les postres, fruita, tiramisú... i un tallat del temps (abans no el demanava mai, però aquest estiu m'hi he aficionat).
Servei correcte, encara que hi falta una miqueta de... "xispa".


I després... cine.