diumenge, 2 de desembre del 2012

Tatuatge al Mel's

GV Marqués del Túria, 50
dijous, 29 de novembre de 2012
De la mateixa manera que alguns, després de beure whisky, ixen corrents a fer-se un tatuatge*, uns altres, després d'una reunió de veïns eixim esperitats al Mel's.
També és final de mes, però açò està ple. No sé si m'alegre, em fa ràbia, llàstima...
Esperem 4 minutets i una cambrereta rosa (sí, rosa, que no rossa, amb els cabells de color gris i rosa, bateta de botonets i sabatilles rosa...) simpatiquíssima ens acompanya a la nostra tauleta. Em fa risa, però em sent tan fora de lloc!
lasprovincias
enfemenino
 I hala, a per una hamburguesa. Quina és la més gran? La Heart Break Hotel, per a JJ: doble de carn, de formatge, de cansalada, salsa Mel's i ou fregit (9,95 €)
Jo, una més discreteta (encara que no pel nom), Viva Las Vegas (la favorita d'Elvis, ja que estem...): encisam, tomata, ceba roja, crema de formatge amb anous i ceba cruixent (6,95 €). De ben segur que les que li preparavan al rei eren una altra cosa.
Abans demanem els Tommy Mel's Nachos amb formatge, tomata i alvocat (5,45 €).
Hi havia Copa de vino Rioja (hahaha), però m'he decidit per una coca-cola, (2,60 €). Puah, odie la coca-cola d'aixeta! JJ, una Budwiser (2,95 €).
Total: 27,90 € 2 pers.

Encara que mai no es pot dir mai, dubte que hi torne (i no perquè no parlen valencià), però mira, els rotllos d'escala han quedat aparcats una estoneta.


* Allan, a Somnis d'un seductor, de Woody Allen