divendres, 24 de setembre del 2021

Russafaveggie

dijous, 23 de setembre
La Casa Viva. Cadis, 76. Russafa - 963 034 713
No sé per què pensava que aquest restaurant tenia menú de dia, però no; també recordava que hi havia alguna tauleta sota una olivera en un pati interior, no obstant això la terrassa on em reserven (en línia, no m'agafen la reserva per telèfon) està a la vorera del carrer.
Mentre anem arribant, jo em demane un vermut (Vittore, 3,50 €). Aigua Cabreiroa 50 cl (1,50 € x 2) i cervesa (2,25 € x 2)
El menú, al codi QR.
Compartim una post de paté: remolatxa, pimentó roig, oliva verda, carlota, oliva negra, formatge, tomaca seca.  (10,75 €). El plat és preciós, encara que els sabors són un poc repetitius (deuen tindre una base de cigrons). Hi ha pa d'espelta, dacsa, forment i carbó actiu (ens en porten un altre plat i no el cobren)
Jo demane ensalada de quinoa (11 €): encisam, quinoa, tofu fumat, remolatxa, tàperes, olives, rave, carlota, cogombre, dacsa, anet, salsa casolana, sésam negre, xarop de poma i oli balsàmic.
Les altres opcions són ensalada casa Viva (semblant a l'anterior, però amb formatge de cabra, xucrut i cúrcuma; 9,50 €; tot i haver demanat que no hi posen cogombre, ho fan) i lasanya de carabassa (11,25 €)

Tallat (1,60 € x 2)
Total: 18,15 € x 3
No parlen valencià.
L'espai interior té gràcia. El menjar no té res d'especial.

"La casa Viva, un oasis sostenible en Ruzafa" ValenciaPlaza 
-----

Jo ja em perd amb tota la terminologia: veggie, vegetariana, ovo/lacto/apivegetariana, vegana, crudivegana,  flexitariana, ecològica, macrobiòtica, frugivorista, paleodieta... (Directoalpaladar)