divendres, 20 de setembre del 2019

De fora vindran... i ens encisaran

dimarts, 17 de setembre

Forastera - Murillo, 31 - Velluters - 963 558 915

Carme m'havia parlat moltes vegades d'aquest restaurant, però encara no havia vingut mai.
Txiscu (Utiel), a la cuina, i Laura, a la sala, ens donen la benvinguda en un lloc acollidor i amb una proposta interessant.
Arribe l'última, i m'esperen amb unes cervesetes, però sembla que massa "particulars": Puro Tropikal (4 €) i Nébula (Castelló Beer Factory; 4 €). Amb detall d'hummus.

Jo demane la més fluixeta que tinguen: Espiga Blonde Ale (3,5 €).

Hi ha diversos menús (curt, llarg, gastronòmic, per a valents...); triem el curt (15 €), amb dues opcions en els entrants, en el principal i en les postres; també hi ha un arrosset, i inclou una cistelleta de pa.

Entrant. Jo, ceba a la flama amb formatge. L'altre plat, tomaca i peix.

Arròs amb sepietes. Tan ben presentat...

Plat principal. Totes triem truita (sembla salmó; l'altre plat és de carn).

Postres. Jo, Figues, gelat i xarop de mores. L'altre plat, crema catalana.

Aigua 1l (2 €). Tallat (1,30 € x 2)
Tot deliciós. Relació qualitat-preu excel·lent. Lloc molt recomanable.
Total: 20,70 € x 3

No parlen valencià

Guía Hedonista
Bon Viveur