dijous, 16 de juliol
C/ Almirall, 14. Barri Xerea - 963 155 287Un costum molt encertat, aquest que et conviden a dinar el dia de la Mare de Déu del Carme. Fa una calor marroquina, però les xiques anem ben mudades, de tiros largos.
Alma del Temple és el restaurant de Caro Hotel. Jo coneixia el lloc, un semisoterrani, de quan estava Camarena (ARC, Arrop Ricard Camarena, 2009-2012) i em va al·lucinar, molt bonic, remodelat a partir de restes de la muralla àrab i un arc gòtic.
![]() |
Interiores Minimalistas |
![]() |
Interioresminimalistas |
Les carmetes reserven el menú de 25 €.
Aperitius de Pedro (Pedro Rubio és el xef): cruixent d'alga nori, croqueta de pollastre amb allioli i sopa de meló. Tot fresquet i bo (les croquetes estan calentetes, però és un mos abellidor).
Flor de Ahillas Blanco 2013? Sense DO
Merseguera
11,2 % vol.
Bodegas Terra d'Art. Ahillas, Xelva, València.
Enòlegs: Juan José i Casandra Martínez Palmero
(Aprox. 8 € Vinos y Cavas)
Herba, fruita blanca, mineral. Distint. Molt agradable.
Verema
"Ahillas, art i vinyers"
Entrants: gaspatxo amb sardina fumada. Suau, senzill però molt bo.
Bombó ibèric amb suc de pollastre rostit escabetxat i creïlla cruixent. Plat difícil, quant a textures i fins i tot quant al sabor (punt picant).
Contino Reserva 2009 DOCa Rioja
Tempranillo: 85 %. Mazuelo: 3 %. Graciano: 10 %. Garnacha tinta: 2 %
CVNE. Viñedos del Contino. Laserna, Àlaba
(Aprox. 22,40 € Univinum)
Fruita roja i silvestre madura, espècies, sotabosc, café, cuir... de tot. Perfecte, i té per a anys.
Principals, a triar entre:
-Arròs amb gambetes i lletuga de mar. Molt saborós. Poc fet (ideal per a alguns, excessivament al dente per a altres).
-Tonyina d'almadrava amb suc de marmitako
- i Bloc de bou amb verduretes
Postres, a triar entre (també serveixen fruita fresca):
- Homenatge als cítrics (amb pastís d'ametla)
- i Sopa de mango amb gelat de gerd
Cafés i petit fours
Parlen valencià.
El lloc s'ha de visitar, i es menja bé.
Verema/Abreunvinito
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada