dilluns, 26 de juny del 2017

La Saona del Túria

dimarts, 20 de juny

Saona. Gran Via Marqués del Túria, 46 (cantó amb Almirall Cadarso) 963 346 489

No m'agraden massa els restaurants de cadena (gruposaona*), però és per les meues nebodes que m'he quedat diverses vegades amb les ganes de dinar ací. S'ha de reservar a través de la web, i sempre està molt sol·licitat (si agafes un torn dels primers, tens límit de temps). Avui és el dia.


Hem demanat taula interior, que fa molta calor; la tenim al costat de la finestra. Em faig una cerveseta (Heineken) mentre van arribant les girls. Hi ha un menú de 9,90 € (que inclou una beguda) amb diverses opcions.

Jo em demane tabulé de primer


(els altres primers són ensalada César i ensalada de tomaca i mozzarella)

Continuem amb cervesa, aigua i jo, una copa de vi (crec que és Viña del Mar, Garcia Carrión, DO Catalunya; o Finca del Mar, Vicente Gandia, DO Utiel-Requena; però no ho sé).

i tartar de salmó sobre alvocat marinat de segon.


(els altres són lasanya vegetal i hamburguesa)

I per a les postres, pastís de formatge amb nabius (les altres, pastís de xocolate i anous).


Tot està bo, les racions estan bé, el servei és molt amable, però és un desastre el que tarden entre el primer plat i el segon, mitja hora! Protestem un poc i es justifiquen dient que tots hem arribat a la mateixa hora! Com que no ho tenen ben mesurat amb les reserves cada 15 minuts...!

Total: 12 € x 3

Algú s'esforça un poquet per parlar valencià, però poc.

*En la cadena hi ha diversos Saona (Císcar, Corts Valencianes, plaça de la Mare de Déu, Albereda; Xàbia...), que és una illa de la República Dominicana; un Tagomago (plaça del Patriarca), que és un illot de les Balears, al costat d'Eivissa, i un Turqueta (Gran Via, 35) , que és una cala de Menorca.

Ens fem el cafenet del temps fora, en una tauleta de Gargallo.