diumenge, 4 de desembre del 2016

Esmorzarets a la fàbrica

No sabem si matar-la o menjar-nos-la a besos... quan arriba l'hora d'esmorzar i, amb eixe somriure "no m'hi he pogut resistir", Ester ens trau el detallet,


Torrons Vicens Excellence Albert Adrià Natura (de gintònic, de curri amb maduixa...).

Altres vegades ens porta croissants de Conchín, galetes salades amb cacauet de Paco Roig, teules de Selvi, rossegons/carquinyolis de Turris, rotllets d'anís, coca de nous del forn de la Coca de l'Alcúdia...
O ens regala una botelleta de vi dels vilavinitecos, o unes parauletes en una targeta...
Aisss, i va i no diu que ens vol deixar pel cap i casal?

Ah, i avui (dia de la Constitució, la Nicolasa), hem tastat a casa la botifarra amb xocolata, de La Botifarreria, que ens portà d'un d'eixos viatges seus nord enllà.




Ben curiosa...

I aquesta setmana d'avaluacions, en han tocat les delícies de gingebre i taronja de la pastisseria Foix de Sarrià. Mare....

I per a acomiadar-nos de l'any, un regalet per a casa: torró de pa, oli, sal i xocolate.


1 comentari:

paranxeta ha dit...

M'agrada cuidar la meua gent. M'agraden els forns. M'agrada l'hora del pati, i, tot i que dura molt poquinino, i l'espai no acompanye massa, m'agrada passar una estoneta comfortable. M'agrada que t'agrade!