dissabte, 23 de juliol del 2011

Casa Manolo


 Dissabte de juliol. Núvols foscos de matí. Va apareixent el sol. Decidim anar a dinar a casa Manolo, a la platja de Daimús. Per què m'agraden tan poc els turistes de platja? És per què jo vaig "tota mona" i ells van "de su peor guisa"?
Triem terrassa, al passeig marítim, davant la mar; no fa massa calor.



-Una cerveseta i unes olivetes i cebeta per començar
Gaspatxo amb guacamole (detall de la casa)
Panets diversos (2€x2) amb oli (pregunte quin oli és, però el cambrer s'emporta la botella sense dir-m'ho)

-Callo de sépia amb cacau (12€): decebedor, un trosset de sépia talladeta molt graciosa, i prou.

-Ensalada de bacallà (18€)

-4 gambes de Dénia (2 bullides i 2 amb toc de planxa) (29,70€): magnífiques

-Arròs melós amb cloïsses i carxofa: bo (potser una miqueta salat) ((16€x2)

-1 llesca amb ou caramelitzada amb gelat de llet i 1 café Kenya (6,50+1,80€)

Triem el vi perquè no ens podem resistir al comentari de la carta,  
Georg Breuer. Berg Schlossberg GC 2008 (Riesling)  VDP Rheingau:
"El mejor productor de la zona, en su mejor pago, en un año casi perfecto. Un monumento". No té res d'especial, menys encara tenint en compte el preu.

El servei, correcte, però parc, massa sobri, i tots parlen en castellà llevat d'un, ves per on, el més agradable.
A la factura ens posa que ens han convidat a uns petit fours i a un sorbet, però nosaltres no ho hem vist. Pregunte a un cambrer i em diu que potser sí que ens ho haurien d'haver servit, i se'n va!

No sé que dir-vos, bona qualitat, bon lloc, però...
casamanolo
verema-