diumenge, 7 de juny del 2020

kea-ses?

dijous, 4 de juny
Cadis, 70. Russafa - 960 119 861
Sí, ja sé que el títol no està massa currat i és d'allò més fàcil, però respon a la sensació d'incredulitat en què vivim aquests dies; jo ja no sé què és "normal" i què no ho és; què creure i què no... el cas és que avui hauria d'estar acompanyant ma mare, però m'han fet fora, i no solamant això, sinó que me n'he anat a esmorzar amb Jj. Si m'ho conten, no m'ho crec...
Al carrer, dues tauletes; hi ha sala interior i un patiet molt agradable, encara que un poc descuidat (no deuen haver tingut temps per condicionar-lo...).
Esmorzar popular: 5,50 € x 2
Amb aperitiu (cacauets i creïlles braves -ben fregidetes, amb allioli i pebre roig-) i beguda (aigua amb gas i Coca-Cola)
El meu, el light (pollastre, formatge de cabra, confitura de tomaca...)
El de Jj amb llom
El pa, bo. Els ingredients, acceptables.
Total: 5,50 € x 2
Una bona opció, encara que no l'he sabuda disfrutar.
No parlen valencià

Pregunte i m'informen que Kea és una illa grega i també un ocell. No m'expliquen res més.