dissabte, 15 de desembre del 2018

Dinar d'arrapa-i-fuig*

dimarts, 11 de desembre

Ja ho he dit altres vegades, sóc una xica fàcil. Tenia el dinar quasi a punt, perquè JJ m'havia deixat peparades unes fabes amb gambes boníssimes, però m'han cridat ell i D., que abans d'agafar el tren dinen a La Cepa Vieja (Sant Vicent Màrtir, 209. La Raïosa, Jesús - 963 423 236), i allà que me'n vaig volant.
No hi ha carta. El menú (12,90 €), de producte de temporada, inclou dos plats, pans diversos i postres o café.

Per a beure, els xics, aigua amb gas (2,20 € x 3)


i jo, una copeta de vi
Rubus Quercus
60% Garnatxa, 40% Sirà
5 mesos en bóta de roure de 2 i 3 anys
15% vol.
Bodega Jesús Romero. Rubielos de Mora
Copa 3 € (Aprox. 9,10 € 75 cl)




D. i jo demanem causa a la limeña, amb alvocat i mangrana

i arròs amb verdures

JJ, ensalada de verdures tèbies

i carn de porc

Per a les postres, mandarines i café (+1,40 €)
Total: 16,60 € x 3

No és un lloc de pas freqüent, però és agradable i s'hi menja bé.
Fan tasts de vi mensuals.

No parlen valencià.

*Més que "d'arrapa-i-fuig" (Precipitadament, sense dedicar el temps necessari), és un pensat i fet, o un "si-tu-me-dises-ven"