diumenge, 13 de novembre del 2016

Un Scoob que parla italià a València

dissabte, 12 de novembre

Sorpresa: la família naquerana al complet està a València i m'apunte a la trobada "tinc gana" post-cine.
Sopar a Los Toneles és missió impossible: has de fer cua i, quan veges que una taula s'alça, t'hi has s'asseure abans que uns altres. Així que, aprofitant que Ximo treballa a l'ScoobiDo (Ribera, 8 - Sant Francesc - Tel. 963 511 870), allà que anem.
Qui m'ho havia de dir... ocupant una taula d'eixes que envaeixen l'espai i l'aire dels carrers peatonals...!

Les xiquetes i la mare trien menjar més italià: nyoquis amb falsa carbonara i pizza amb ou. Aigua i cervesa.
El meu germà i jo ens decantem pel vi i per una picadeta un poc més local:


Arnegui Crianza 2013 DOCa Rioja
100 % tempranillo
12 mesos en bóta nova de roure americà
13 % vol.
Pagos del Rey (Félix Solís Avantis SA). Fuenmayor, La Rioja
(Vinissimus 5,75 €)

Fruita, vainilla, torrats. Fàcil de beure.



- polp a la gallega

- carxofes arrebossades

- carpaccio

Tot més que correcte.

Per a les postres, un variadet de xocolates i tiramisú gelat (odie les emplatades aquestes amb xorrità de xocolate i xantillí).

No sé què val perquè em conviden.

Servei immillorable (és veritat que coneixem Ximo).
No parlen valencià.

De la relació Scoobi Do - Scooby Doo i els seus significats, ni idea.