dilluns, 7 de novembre del 2016

Per què no pot ser avui un gran dia...?

dijous, 3 de novembre del 2006

Sembla que avui és un dia com un altre, però hi ha tantes coses que el faran especial!
No sé per què, però cada 3 de novembre solc recordar que morí el meu avi Micalet, i això que fou en 1972 i jo tenia 7 anys. Potser perquè l'any següent jo combreguí i després de vora set mesos encara estàvem de dol... o potser perquè a partir d'aleshores l'àvia Doloretes vingué a viure amb nosaltres (amb ella vaig compartir un llit de monja fins a la meua comunió).

I sí, entre PMAR-2 i taller d'Entre Iguals, m'he escapat a la mar, a passejar, però no m'he pogut resistir... a l'aigua!

He dinat al poble amb la meua neboda menuda i amb ma mare, que m'ha fet arròs amb bledes; que bo que estava! (Llàstima que no tinc foto). He baixat al corral i he collit la primera taronja de l'arbre, com feia Micalet (m'hauràs de perdonar, pare, que tu sempre me la collies amb la branqueta i la fulleta: "Tin, bonica, la primera..."


A les 19 h, Oreto Doménech ha presentat el seu llibre Poesia digital a la llibreria Fan Set. Jo ja el tenia, però era com un monstre que em feia por obrir. Ara, després de la presentació que n'ha fet Laura Borràs (diu que és com una novel·la, i que l'autora facilita molt el camí de la lectura) no tinc excusa.






I després, no anàvem a tornar a casa sense fer una xarradeta... Entrem al costat, a El Balconcillo (Sant Ferran, 4. El Mercat - 963 155 225)

Creïlles braves (5.50 €). Amb pell; estan bones, i les presenten de forma tan original, dins una bossa de paper...

Aladroc en vinagre (6 €)

Pernil ibèric (9 € 1/2 ració)

Pa: 1,60 €
Cervesa (2 € x 5)
1 copeta de vi (2 €)
Laveguilla Roble 2014 DO Ribera Duero
LaVeguilla. Olivares de Duero, Valladolid

Total: 34,10 € (3-4 pers.)

Servei molt amable, i s'esforça a parlar en valencià.