divendres, 12 de novembre del 2021

A un sol pas...

dimecres, 10 de novembre
KAWORI (Carles Cervera, 8 - Russafa - 961 144 816 / 640 916 857 / 640 930 667) Unusual Japanese Restaurant. "Un viatge de mil km comença amb un sol pas. Fusió de la cuina mediterrània i japonesa"
M'encanten els "pensat i fet"; avui acabe molt tard a l'insti i el xic em proposa que ens quedem a dinar a València; tenim sort que al japo que hi ha al costat de casa tenim taula. 
Jo comence amb un vinet blanc; sempre pregunten "¿seco o afrutado?", i com que trie el primer, l'opció sempre és la mateixa: Laudum Chardonnay (Bocopa); Jj aigua amb gas.

Triem el menú (19,90 €).


- Rotllet de salmó amb crema de formatge 
Bon inici, fresc (escàs, sí, però bo)



- Broqueta de maki en tempura amb peix blanc i fulla de peril·la (shiso)
Original






- 4 peces d'uramaki del dia (daurada)

Quina fam m'està entrant... hehe

- Nigiri de tonyina amb pesto roig de tomaca seca i alfàbrega, a l'aroma de taronja

-Nigiri de reig (corbina) amb foie i crema de tòfona

Els dos molt bons.


Em canvie al vi negre,
Beronia Crianza edición limitada 2017, Tempranillo (2,90 €)







- Oyakodon, sopa amb arròs, verdures, pollastre, ou i bolets

El donburi és un plat tradicional de la cuina japonesa compost d'un gran bol d'arròs sobre el qual es disposa tota mena de guarniments; el katsudon, amb tonkatsu; el gyūdon, amb làmines de bou; el unagidon, amb anguiles torrades; el oyakodon (literalment "donburi de pares i fills"), amb pollastre i ous.

Ens agrada (potser jo hi afegiria un poquet de picant, però ja no seria japonés)



Per a les postres,
 - Pastís de carlota
(a la pissarra posava que hi havia panacota; milllor)


Total: 21,35 € x 2
Lloc recomanable


No parlen valencià