dissabte, 19 de desembre del 2015

"Sois veganas?"

dimarts, 15 de desembre del 2015
MioBio. Cadis, 67. Russafa.   963 285 979 / 652 810 271
Que per què hi hem vingut?
No sé, passant per ací vaig pensar en unes amigues que consumeixen aliments d'eixos rarets i, com que quedem almenys una vegada al més, pensí que era una bona opció.
Tot és ecològic i saludable: sistema de cocció, filtració de l'aigua, electricitat, matèria primera... S'hi fan cursos i també he vist una porta on posa "consulta".
De dimarts a divendres al migdia es menja de bufet i al pes; dissabte al migdia i de dijous a dissabte a la nit hi ha carta.

Nosaltres anem a dinar entre setmana. Quan jo hi arribe, les meues xiques ja estan a taula fent-se una cerveseta  (San Miguel Bio, clar) i la cap de sala (supose que és Emanuela Gornati, Coach Nutricional i Biochef) ens mostra els dos taulells, un amb verdura fresca tallada per a ensalada i un altre amb plats preparats: crema de bolets (aquest plat és a preu únic, 3 €, i encara que en demanem un ens en cobren dos, però ho veig més tard), llentilles, arròs, quinoa amb verdures (boníssim), croquetes, tofu... Agafes un plat, hi poses el que vols, passes per caixa, te'l pesen i te'n vas a taula. Si vols que te l'escalfen, tarden un poquet perquè no usen microones sinó forn.




Jo em faig una copeta de vi

+ Natura  Negre Ecològic DO Penedès
Cabernet Sauvignon, merlot
Criança
13,5 % vol
Pinord. Vilafranca del Penedès

(2,50 €)



Les postres, ens les porten a taula: pastís d'orxata, de garrofa i de pera.
Café i infusió. Mireu amb tot el que els podem endolcir!

Total: 17 € x 3

Quan estem pagant a la caixa, ens pregunten com hem conegut el lloc i si som veganes!!!
Si algun dia m'hi veieu convertida, precupeu-vos.
Supose que és una bona opció per als vegetarians vegans.
No parlen valencià.

M'ha fet gràcia trobar-me açò al lavabo