dimecres, 8 de desembre del 2010

Marinera a la plaça de las Flores

(www.regmurcia.com)

No sé per què tinc tant d'amor a aquesta placeta; normalment m'horroritzen les places inundades de terrasses de bar, amb centenars de cadires i turistes, xiquets que corren al voltant, mares que criden -sí, on són els pares?-, el fum del cigarret que et ve a la cara, l'opinió d'aquell que té tota la raó i a tu no sols no t'interessa gens sinó que et provoca certs instints...; però mira, sempre que vaig a Múrcia (i sol ser cada any gràcies a la generositat de la família, que ens deixa el piset) m'agrada fer-me ací una marinera i un vermutet o una cerveseta, i aquest dimarts de pont s'hi estava tan bé al solet! Ni xiquets, ni crits... sols jo, la marinera i el meu xic.


No heu tastat la marinera? Una rosquilleta ovalada amb ensalada russa (i no, no cau per dins) i una anxova al damunt. Senzill, sí, però a casa mai no sap igual que al Mesón de Murcia de la plaça de las Flores.