divendres, 16 de maig del 2014

El bouet

Tapes i vins. Puerto Rico, 36 - 676 560 213 /  Hamburgueseria. Cuba, 38 - 656 832 826    Russafa

dimarts, 13 de maig del 2014
Hi ha llocs amb què no connectes o que t'ho posen difícil perquè el disfrutes. Quan vaig descobrir aquest, com que no m'agradava gens el nom, no pensava anar-hi, però després ho he intentat alguna vegada i ja no ha pogut ser; algun cop, com en falles, perquè estava ple; alguna altra volta perquè estava tancat. A Jj li han parlat molt bé de les hamburgueses i ara ja és una necessitat vital tastar-les.
Eixir tardet a fer una volteta pel barri té molt de perill, sempre trobes un lloc on quedar-te a fer un mosset. L'hamburgueseria està tancada (descansen dimarts) però el restaurant està obert (tanquen dilluns) i finalment ens hi quedem, i a la terrasseta (és a dir, en la mateixa vorera).
A banda de la carta tenen diverses propostes del dia; em sorprén allò de la cuina-fusió
Comencem amb unes cervesetes (normal, 1,50 €; Tyris, 3 €).
Jo em faig un tabulé libanés, molt ben adobadet (9,50 €)


I Jj un pad thai amb bou, també molt bo (14,50 €)

He llegit per algun lloc que les creïlles braves són de les més bones de València. Hi haurem de tornar, però primer a la Burguer Take away.