dissabte, 30 d’abril del 2011

Espàrrecs de Tudela


Cabdells ("cogollos") i espàrrecs de Tudela.
Com ja vaig dir abans, mai no havia tastat uns espàrrecs com els del restaurant L&ele. No obstant això, havia d'intentar-ho: en vaig comprar al "mercat d'abastos" de Tudela, vaig demanar un truquet perquè m'isqueren bons i sols em recomanaren pelar-los bé, posar-los en aigua freda i en arrancar el bull tindre'ls mitja horeta.
Vaig estar mirant a la xarxa i hi ha mil maneres de posar-los a bullir i diversos truquets com afegir vinagre, xerés, sucre... però jo no en vaig fer cas, vaig fer com m'havia dit la verdulera, i m'isqueren bastant bons.

1 comentari:

Q ha dit...

Que bons, uns bons espàrrecs! Venim ara de Mercatbar, i una de les tapes era una font d'espàrrecs amb una vinagreta suau. Ara, que com a Navarra (o com aquests que has fet tu a casa), quasi res. No pares!