divendres, 22 de juliol del 2022

Entreamics entresetmana a Entrevins

dimarts, 19 de juliol
Ben segur que no em creieu, però no, no estava previst dinar ací avui que he baixat a València; una bona amiga ha quedat a dinar amb un altre amic i, tot i que en principi jo no cap a taula, als pocs minuts s'ha produït el miracle i tenim tauleta per a tres cara al carrer de la Pau (Entrevins. Pau, 7. Seu-Xerea, Ciutat Vella - 963 333 523)
Aigua (2,50 €), amb unes olivetes de detall de benvinguda.
La carta de vins és extensa, i ben interessant, però preferim xarrar i que pense Guillaume. Ens en fiem plenament. Afruitat? No, sequet.
Soalheiro ALLO 2018 Minho IGP
70% Loureiro, 30% Albarinho, 
11,5% vol.
Soalheiro. Alvaredo, Portugal
19 € (Aprox. 8,35 €)
Fruita blanca, punt mineral. Molt agradable.

Demanem el Menú Executiu (24,50 €)

Dos entrants (no es pot triar)

Salmó brasejat amb tartar de tomaca seca i cogombre


Caneló de pollastre i bolets


Els dos plats molt ben presentats, i abellidors.





Per al plat principal hi ha tres opcions:

El franceset sol demanar arròs quan ve a València
-Arròs melós d'ànec, bleda xinesa (pak choi) i bajoca (més que melós, és caldós)


Jo vaig menjar arròs caldós diumenge i tinc massa calor, preferisc el peix
-Lluç de llotja (merluza de pincho, gallec, pescat amb ham) amb cuscús vegetal i crema d'all porro (no m'havia adonat que té un suplement de 4 €; en cobren 3,50)

(La tercera opció és presa de porc Duroc)

Per a les postres, caneló de pinya i coco amb gelat de iogurt

Café en diferents versions (2 € x 3)

Total: 34,85 € x 3
No parlen valencià

Xe, que a gust hem dinat. És el que té tindre bones amigues, i que tenen bons amics...
Lloc molt recomanable. Guillaume és rebonico, com sempre, tot i que no pot amb aquesta calor.