dissabte, 2 d’abril del 2022

BR x 3

dimecres, 30 de març
Avui ha sigut un dia complet, o quasi. De matí, amb l'alumnat, al Diàleg amb l'escriptor Miquel Martín i el seu llibre La drecera. De vesprada, amb unes amigues, a la presentació de la novel·la gràfica Las tres heridas de Miguel Hernández, a la llibreria Bartleby. I després... plou, així que per a fer una copeta entrem davant mateix, a la Bodega Russafa (Cadis, 45. Russafa). 
[Ara m'adone l'omnipresència de la BR, que coincideix també amb els meus cognoms]

M'hauria agradat que ens recomanaren algun vi, però com que el xic ens ha escoltat llegir algunes etiquetes com "Gavarda", és eixe el que ens serveix.
Gabarda Original Uno
85% Garnatxa i 15% Syrah
Gabarda Wines. Longares, Saragossa

I després, hauria volgut tastar un altre vi, però sense adonar-me'n tenim una altra copa igual (crec que cada copa són 3,50 €).


No hi ha carta, però a poc a poc anem tastant tot el que tenen: 
sardines marinades amb nata (em recorden els arengs d'Ikea, x2)
sobrassada amb mel (x 1)
formatge (no ens expliquen quin és, ni trauen pa si no el demanem...)
hummus amb tomaca seca

Solucions ràpides, sense més.

No sabem preus; no hi ha tíquet i no ens deixen fer foto a la llibreta.
Total: 12,60 € x 3
No parlen valencià
El xic està un poc enjogassat. Això sí, ens fa propaganda de les activitats que fan a la bodega, fins i tot les relacionades amb"el benestar i la bellesa".
A pesar de tot, ha sigut una vesprada molt agradable.


A "10 vinos asequibles que merecen más fama de la que tienen" m'havia cridat l'atenció el vi M'ho ha dit un ocellet, i quan el veig ací no m'hi puc resistir (ens fan preu especial, 18,95 €, un euro menys) 
Mas d'En Perí. Priorat. Porrera