divendres, 17 de juliol del 2020

Primer Mimmo dQ*

dimecres, 15 de juliol
Avui acabava una faena que m'ha costat més que en la vida. Serà el confinament? Serà l'edat? No ho sé, però em meresc un bon dinaret, i unes amigues que de seguida s'hi apunten. Hem tingut sort, aquesta vegada està obert Mimmo (Doctor Sanchis Bergón, 24 - El Botànic, Extramurs - 963 154 968) i tenim taula en la terrassa.
Arribe l'última, i m'esperen patint amb un vermut Vittore (2,80 € x 2), i unes olivetes.
Jo comence amb una cervesa (2,30 € x3), que fa calor i he vingut caminant.
No hi ha menú; la carta, al Codi QR. Ens recomanen que demanem dos entrants i dos plats per a les tres:
Zucchine (carabasseta). Amb pipes i menta (4 €). Boníssim. I amb una cistelleta de focaccia que no cobren.
Albergínies amb parmesà (6 €). Delicioses.
Canelons amb espinacs (7 €). També molt bons.
Jo continue amb una copeta de vi (2,50 € x 2)
Apricus. DO Ribera del Duero
100% Tinto fino
13,5%vol.
Apricus. Bodega Briones Baniandrés. Quintanamanvirgo, Burgos
Fruita, fresc, agradable.
Aprox. 6,50 €
També demanem aigua (2,80 € 1l)
Tot i que en principi jo no en volia, acceptem la recomanació de la pizza amb trompetes de la mort (9 €). Gran drama: xarrant xarrant no n'he fet la foto. Només ha sobrat el trosset de la vergonya.

No demanem postres, sols café, amb gel (1,30 € x 2 + 0,30)
Total: 16,40 € x 2
No parlen valencià
Lloc absolutament recomanable. Molt bona relació qualitat-preu
-------------------
*dQ: després Quarantena

Ací teniu una entrada divertida d'eltipoquenuncacenaencasa (per cert, mai no hi he sopat; sempre hi he dinat)