diumenge, 19 de juny del 2022

Uns Hamptons xufers

dijous, 16 de juny
A veure, jo vos ho conte i vosaltres decidiu si soc o no una de les persones més afortunades del món mundial: després d'una vesprada llarga d'avaluacions, una amiga em proposa eixir a passejar, a la platja; em replega amb el seu cotxe, m'hi porta i, caminant i xarrant, em proposa fer un mosset a Tres14Beach (tres14Patacona - Avda. Mare Nostrum, 52 Platja de la Patacona, Alboraia - 961 955 585 / 601 633 696); em convida i em torna amb cotxe a la porta de casa! Què vos ha paregut?
Unes cerveses, amb detall d'un bol amb fruites seques; papes i un wrap de pollastre amb tomaca i un de salmó amb alvocat.
A voreta mar, veient caure el dia... Xe, marc incomparable.
Jo no he estat als Hamptons, però l'escaleta que baixa a la mar, no sé per què, me'ls recorda.
Passeig i lloc recomanable.
No parlen valencià

2 comentaris:

Anònim ha dit...

La fortuna, com tot el que val la pena, és compartida.
Repetirem

Almàssera ha dit...

💖🎉