dijous, 30 de desembre del 2021

A Les tendes no anem a comprar

dimarts, 28 de desembre

Sense escoltar la ràdio ni la tele en tot el dia (em fa molta por el dia dels Innocents; ho sóc tant, d'innocent! Hehehe) avui dine amb la mare i la més menuda de les nebodes a Les tendes (Camí de la Mar, 59. Almàssera - 961 851 802). 

Ens ha fet molta gràcia veure com està decorat el local, igual que féiem a casa quan jo era menuda, amb els serrellets o cintes de Nadal (espumillón), al voltant dels marcs de les portes, finestres o quadres. També hi ha un arbret de Nadal que Conxa ens ha dit que intentarà fer algun dia.
Els plats del dia avui són arròs al forn, arròs negre i llentilles.
Compartim unes carxofetes (4 €, bones), uns calamars a la romana (6,50 €, no m'agrada l'arrebossat) i un esgarradet (5 €,acceptable); pa (que sí que demanem, 0,50 €)

Ma mare i jo, arròs negre (4,50 € x 2, que no ens cobren perquè ens els deixem al plat: està molt esclafat). 
La xiqueta, creïlles i ou fregits (que al final ens acabem les dos grandasses).

Aigua (1l 1,60 €) i cervesa (1,80 €)
Cremadet (1,70 €) i tallat (1,20 €).
Total: 8,60 € x 3

Parlen Valencià.
Bona atenció, i preus barats, però recorde temps millors.
Repassant un poc, he llegit aquesta entrada que m'ha commogut molt; i també "L'horta plora"; "Temple de l'horta?", ja no.