dilluns, 15 de juliol del 2024

Divendres o dissabte

dissabte, 13 de juliol
És el que té estar de vacances, que no sabem ni quin dia és, però festa, segur. Avui és un dia especial; ni sé el temps que fa que no veig a Juanfe, que ha vingut amb el seu fill, i li abelleix menjar un arrosset, si pot ser a la mar, així que part de la cutxipandi cap allà que anem, a La Marina (Av. La Marina, 207. Platja de Puçol - 961 422 972). Tenim taula a la terrassa, tot i que fa una miqueta de calor, però és bonic sentir la mar.

Aigua (0,5 l - 2,50 € x 4; Aquarius 2,95€; Cervesa 2,95 € + Alhambra 1925 3,50 € x 6)

Detall de benvinguda: olives, cebeta i cogombrets.


Ensalada completa (13,50 €)

Calamars a la romana (14,25 €). Bons.

Creïlles braves (8,25 €)
El picant no està malament, amb un punt fumat; el fregit de les creïlles no m'agrada.


Com m'encisa encertar al ple amb el vi que no tenen: un godello DO Empordà, Agoreira); m'ofereixen una alternativa (encara que hem de reclamar la botella dues vegades, i això que era "el meu aperitiu"):
Viernes Godello 2023 DO Bierzo
100% Godello    12,5% vol
16 €  (Aprox. 8,70 €)
No hi he trobat el puntet amarg que tant m'agrada dels godellos; fresc i àcid potser sí; elegant, no.

Tenim encomanat un arròs negre (17 € x 7). 
Bo, però escàs.

Per a les postres, jo, pastís de formatge al forn amb galeta i crema de fruites roges (6,50 €)
Altres opcions: flam amb aroma de taronja (6 € x 2), pastís de tres xocolates i galeta (6,50 €), brownie amb gelat (7 €), pinya (5 €) [el compte no s'hi correspon]

Café (1,50 € x 2; 1,80 € x 3 - tallat o del temps)

Total: 36,37 € x 7

No parlen valencià.