dijous, 16 de juliol del 2020

Manisereta per tres dies

dimarts, 7 de juliol
Tot és estrany aquest tuenti-tuenti, i l'ABAU (o PAU, o Selectiu...) no podia ser diferent: tres dies sencerets, més de 12 hores cada dia, en un institut, com a representants del tribunal; i després quedaran les correccions. Mira, el que va davant, va davant, i de moment  per a dinar ens han recomanat el restaurant Mayor, 55 (Major, 55. Manises - 661 746 525).
Com a benvinguda, una cervesa ben fresqueta, amb cacauets i olives i cogombrets.
Hi ha un menú del dia, i Paco és dels que sap vendre els plats. Jo no m'he sabut resistir a l'ensalada russa, que té una maionesa feta amb olives; boníssima (llàstima que només he fet una foto i m'ha eixit malament)
I unes croquetes de calamarons, delicioses.
Jo no menge pa, però n'hi ha una cistelleta.
M. ha sucumbit a la fideuà amb carn i a les creïlles amb ous i pernil.
Jo m'hi he quedat amb les ganes, i a la nit he demanat a Jj que em fera el plat per a sopar. Envejoseta que és una...
Per a les postres, flam de formatge (se m'ha oblidat demanar que no em posaren melmelada de fruites roges). I café.
dimecres, 8 de juliol
Avui hem repetit, clar.
Resulta que hi ha hagut alguna estrella Michelin (no sabem quina, Paco fa l'orni) que ha tastat l'arròs amb bledes d'ací i l'ha trobat el millor de sa vida. Com no l'hem de demanar? I sí, curiós, distint, però boníssim.
I peix arrebossat.
Per a les postres, quasi "caic" i demane la llesca amb ou, però em conforme amb meló. I café.
dijous, 9 de juliol
I el tercer dia continuen oferint-nos plats abellidors, com aquesta albergina farcida amb carn. Molt bona.
I unes molles de bacallà amb pisto. La tomaca està espectacular.
Iogurt casolà i café.
Total: 12 € (x 2 o x 3)
Lloc molt recomanable.
No parlen valencià.
I de pas, es pot fer una ruta contemplant fantàstiques manisetes (o taulellets o rajoletes). M'encisen les dels muntants de les portes.
Issuu