dimecres, 12 de setembre del 2012

Central Bar by Ricard Camarena

divendres, 7 de setembre de 2012
Per què ens agrada tant la "polèmica gratuïta"?
Que si no hi ha per tant, que si com se li ocorre, que si no és un bar de mercat, o no és preu de mercat, que si ha sigut atrevit...
Jo tenia curiositat, i he quedat amb unes col·legues (una ens ha deixat plantades a última hora) per esmorzar-hi. La veritat és que no hem anat a hora de treballadors -11,30h-, però tots els clients en eixe moment érem això, curiosos. Molt de personal darrere el taulell (no tenim la sort de pillar els propietaris).


Hi ha unes propostes escrites en uns vidre-pissarra engaxats a les parets, i hi ha carta de paper (tot en castellà): picadetes fredes, calentes, entrepans, vi...

Ens deixem dur per un "Está fenomenal" per triar una copeta de Menganito
DO Rueda (Nieva, Segovia)
verdejo
(Se suposa que està orientat al consum en estiu, i per això Estudios Rosa Lázaro han pensat en la camiseta de l'etiqueta)
2,50 € copa (aprox. 5-6 € la botella)
Afruitat i fresc, es deixa beure (s'hi pot prescindir, segons altres versions)
[al bar del mercat s'ha de demanar una canya? o un got de vi negre?]

Compartim una ensalada de marisc (salpicón), molt bona, amb pimentó de tres colors, gambetes... potser li sobrava un poc de caldet que unificava els colors (5€) i un "Bocadillo español", entrepà de truita de creïlla, correcte (o normal, diuen algunes). 4,20€
Jo em demane un tallat (1,20€)

No m'ha entusiasmat, però m'alegre molt que hi haja un baret així al Mercat Central de València.
And... why "Central Bar by..."? Això...

gastronotasdecapel
verema