diumenge, 21 de gener del 2018

Nuvolets per Russafa

divendres, 12 de gener del 2018
Ruzanuvol. Cervesa artesanal italiana. Lluís de Santàngel, 3. Russafa - 680 993 892

Passejant a boqueta nit, ens parem ací a fer-nos una cerveseta. M'agraden els llocs que tenen noms juganers, però no caldrà que vos confesse que tinc poca simpatia per les mescles castellà-valencià i per la castellanització de "Russafa", així que aquest nom, Ruzanuvol, que deu pronunciar-se aguda, així, sense accent... què voleu que us diga?
Jo sempre havia utilitzat la paraula "bufanúvols" en positiu; em remetia a la imaginació, però un bon dia, consultant el diccionari, vaig descobrir que es referia a una persona envanida, presumptuosa. Quin desengany!

Una Bibock "La Prepotenza" i una Sant'Ambroeus, massa aromàtica [3,50 € x 2]

Amb unes creïlles braves, molt ben fregidetes, amb pell, però amb unes salses poc "braves" (5,60 €)


Total: 6,30 € x 2
No parlen valencià

He de reconéixer que la cervesa només m'agrada de tant en tant, i que m'ha superat la moda de les cerveses artesanals.