divendres, 7 de novembre
Una vegada més, ens ajuntem al voltant del concert de Muno Na Baka, amb Carol Galarza (cello) i Quique Ruiz (piano i sintetitzadors), al Centre Excursionista, amb unes cervesetes.*Una de les cançons que ja coneixem és la que anomenen "bucle" perquè "Com ocorren coses en la vida i es van repetint en bucle, a més de l'absurd d'algunes situacions"
Muno Na baka en japonés vol dir “idiota sense talent”. Ho van traure del manga Muno no hito (L'home sense talent) de Yoshiharu Tsuge, un còmic que parla d'un reconegut dibuixant de manga que s'autosaboteja i considera que no té talent fins a tal punt que es queda sense treball. Quique diu que a més a més al seu voltant tot té un aire japonés i s'inventà un conte en el qual anava robant-li les cançons a un senyor japonés i traient-les a poc a poc.
Que no són idiotes i que tenen molt de talent està ben clar.
Després volíem sopar al Timoteo, però com que no tenim taula tornem al Rinconcito Peruano (Marqués de Zenete, 3. Arrancapins, Extramurs) com una altra vegada ("Idioteses les justes" 17/01/2025)
Jo, Pisco Sour (8 €); també cerveses (doble 4,10 €; 0.0 2,20 €), copa de vi blanc (4 €), aigua (2,80 € x 4).
Aquesta vegada no hi ha cap detall de benvinguda.
Yuquitas amb salsa (8 € x 2). La iuca, o mandioca, és un tubercle.
Anticuchos (broqueta de carn a la brasa) de cor de vedella; també aquesta vegada triomfen, és una carn molt saborosa (9,90 € x 2)
Causa Green Pachamama (puré de creïlla marinada, amb espinacs i espècies peruanes, una de tonyina -que sembla en conserva- i una de pollastre; 9 € x 2)
Causa de camote (moniato; 9 € x 2)
Chaufa (arròs fregit, fusió xineso-peruana) de vedella (12 €). Per a mi, la carn està eixuta.
Chaufa de verdures (12 €). Aquesta m'agrada més.
No demanem postres.
Total: 15,66 € x 8
(tots els plats són bastant més cars que a principi d'any i ens agraden menys del que recordàvem)
No parlen valencià.




Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada